• Tel: + 32 9 296 45 20
  • Fax: + 32 9 296 45 21
  • Email: info@micrelec.be
  • Openingsuren: 08:30 - 17:00
  • Helpdesk: + 32 9 296 45 25

HET MICRELEC OMNIUM SUPPORT CONTRACT

Hoe voelt het om tijdens een verlengd weekend geconfronteerd te worden met een totaalpanne, en dan toch de dag zelf nog te worden geholpen?
Hou dit gevoel even bij, en lees hier hoe Micrelec dit voor u realiseert.

Hulp op elk uur van de dag, ook op zon- en feestdagen!

Dankzij uw jaarlijkse bijdrage kunnen wij voldoende techniekers voorzien om u ook buiten de werkuren* optimaal te helpen.
Wij engageren ons daarbij om naar gelang de ernst van het probleem binnen een bepaalde vooraf afgesproken tijdspanne on site te zijn.

Correcte en competente techniekers

Onze techniekers zijn eerst en vooral ervaren experts. Maar daar stopt het niet ...
Ze zijn enthousiast en enorm gemotiveerd om u te helpen.
Ze zullen u tips geven om nog meer uit uw installatie te halen en om toekomstige problemen te vermijden.
Ze zijn uw vertrouwen meer dan waard!

Verplaatsing, werkuren en wisselstukken zijn inbegrepen

U kan op beide oren slapen met het Micrelec Omnium Support Contract, want we hebben ongeveer alles in de prijs inbegrepen.
Maar we gaan verder dan dat: Micrelec heeft voor u een permanente voorraad van de meest courante onderdelen ter beschikking.
Elke technieker is bovendien uitgerust met een eigen reserve aan wisselstukken, waardoor wij u op een efficiënte manier snel kunnen depanneren.

Uw site kent voor ons geen geheimen

Bij het afsluiten van een Omnium Support Contract wordt eenmalig een inventaris opgemaakt van de hard- en software on site.
Op basis daarvan wordt een soort identiteitskaart van de site opgemaakt.
Deze wordt voortdurend bijgehouden en aangepast.
Op die manier worden verrassingen uitgesloten zodat we geen tijd verliezen met onverwachte moeilijkheden.

* Buiten de kantooruren zullen onze technische diensten in principe eerst en vooral hulp bieden in geval van een totaalpanne of een heel problematische situatie.